2011年9月15日木曜日

47!

47! by red64
47!, a photo by red64 on Flickr.

Today, I celebrated the birthday of 47 years.
To date we have spent one year from last year's birthday. It also thanks to the family. Thank. I am proud of their family, I go to observe.
And with a smile is also 迎Etai birthday next year.
Even if everyone, do not forget to smile! Once, the music!

Thanks to my son!
Thanks to my daughter!
Thanks to my wife!
For everyone, thank you!

Music and smile forever!

---------------------------------------------------

今日、僕は47歳の誕生日を迎えました。
昨年の誕生日から今日まで1年過ごしてきました。それも、家族のおかげです。感謝です。その家族を僕は誇りに思い、守って行こうと思います。
そして、来年の誕生日も笑顔で迎えたいです。
皆様もどうか、笑顔を忘れずに!あと、音楽も!

私の息子にありがとう!
私の娘にありがとう!
妻にありがとう!
全ての人に、ありがとう!

笑顔と音楽をいつまでも!

0 件のコメント:

コメントを投稿